HEMBAKAT OCH GREY'S

Ja, det består min kväll av. Har först och främst lyssnat på en överlevande från Förintelsen i skolan idag. Var inte riktigt som jag hade förväntat mig men det var helt okej.
 
Sen efter skolan blev det kör som vanligt och denna gången en väldigt flummig körövning. T.ex; medan vi väntade på att vår körledare skulle komma så gjorde jag och Chitra en snögubbe för att hålla värmen upp samtidigt som vi fick släppa fram vår lite barnsligare sida, härligt!
 
Nu ikväll har jag kollat på Farmen och sen satt mig på mitt rum för att läsa denna fina baktidningen som mamma har köpt till mig samtidigt som jag avnjuter dessa underbara citronbullar. Kanske blir det även lite Grey's Anatomy senare.
 
Ha det bra!
 

2013-01-29 @ 20:34:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin´s Diner

Fick en prenumeration av mamma i julklapp och tror det var Hembakat. Tyvärr har den inte börjat komma, vilket är lite konstigt. Bör nog kolla upp det.

Kram kram

Svar: Verkar vara en jättemysig tidning och tänker nog prenumerera ett tag på den också. Det tycker jag att du ska kolla upp för du missar en massa härliga och fina recept som var i den!
Kram
My Boketun

2013-01-31 @ 14:10:28
URL: http://malinsdiner.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0