JAG ÄR KÄR I BILDEN AV DIG, INTE I DIG

Äntligen lite att skriva!
 
Tänkte bara berätta att jag just nu håller på att göra om mitt rum. Eller, jag har inte riktigt börjat ordentligt än utan rensat lite i lådor och så. Men vi har beställt tapeter (rosiga) som kommer i slutet av veckan och idag var vi även på Brohjälpen och hittade lite fina bord m.m.
 
Nu har jag ju haft ett ganska ljust rum med en mörklila fondvägg och lila stolar och bord. Och nu har jag verkligen fastnat för min favoritfärg rosa. Så nu har jag bestämt mig för att göra mitt rum i vintagestil med rosa och blommigt. Lite svårt att förklara på ett bra sätt så därför får ni dessa bilder på ett sminkbord och ett pelarbord, som jag förhoppningsvis ska ha vid en mysfåtölj, tills jag har mer bilder att visa på mitt färdiga rum.
 
 
Hittade även lite fina böcker för 5 kr/st, var bara tvungen att köpa. Älskar pocket!
2013-01-16 @ 22:44:24 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0