MITT KÖK OCH LISEBERG

Förra lördagen var jag med i en tårttävling som Mitt kök från Nyhetsmorgon höll i Falkenberg när de var här. Man kunde lämna in en tårta under dagen som sedan smakades och bedömdes av en jury bestående av bland andra Jens Dolk och Tommy Myllymäki. Där var fyra bidrag och jag kom tvåa, vilket jag är nöjd med. Det var en kul grej att vara med i.
 
Min tårta är den andra från höger. ( Recept kommer förhoppningsvis i helgen) Den längst till höger var den som vann.
Här tog de upp oss på scen när de läste upp vilken placering man fått.
 6 par grillbestick vann jag + en stavmixer som kommer skickas hem till mig. Härligt!
 

Sen igår var vi på Liseberg med moster och hennes familj. Första gången för Sixten när han kunde åka på riktigt, så himla kul att se, han älskade det!
Men jag måste bara visa alla våra vinster som vi i familjen vann. Jag, mamma och Jon vann varsin stjärnvinst, vilket vi inte gjort förut, så nu behöver vi inte köpa godis på ett tag.
 
2013-07-29 @ 20:18:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin´s Diner

Heja dig! Men jag tror nog du förtjänade förstapriset ;-)

Kram kram

Svar: Tack! Haha, ja det hade vart kul men andra pris känns helt okej också ;)Kram
My Boketun

2013-07-30 @ 00:15:46
URL: http://malinsdiner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0