JAG BLIR SOM BLIND

Har inte direkt dåligt samvete för att det har vart väldigt tyst här på bloggen den senaste veckorna. För jag har haft annat att göra, andra roliga saker, som är viktigare än bloggen i detta läget. Bara så ni vet.
 
Denna helgen har vart en av de bästa på länge, det enda som har saknats är bästa vän.
Pernilla och Mari sov här igår och vi provbakade en tårta som vi ska baka till en tillställning i början av sommaren, ska bli mycket kul! Sen gjorde jag även en chokladpavlova till ett kalas igår. Tror nog att det var uppskattat.
 
Nu ska jag mysa i sängen med film och ladda upp inför kommande skolvecka, känns skönt att det inte är så långt kvar nu.
 
2013-05-19 @ 16:56:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Saknar dig <3

2013-05-19 @ 22:02:06
URL: http://chitras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0