DRÖMMAR OM EN BÄTTRE VÄRLD

Jag är så otroligt glad just nu. För det första så är det lov nu, ett väldigt välbehövligt för min del.
Sen har jag äntligen köpt mig en underbar Daniel Wellington-klocka som jag har suktat efter så länge. Och inte nog med det, jag ska även till Stockholm en helg nu i november med bästis för att bara mysa och se på Jonas Gardells "Mitt enda liv". Ska bli så otroligt kul och jag ser verkligen fram emot det.
 
Men jag har sparat det bästa till sist. Min absoluta favorit, Daniel Adams-Ray kommer till Göteborg och då jag ska äntligen få se honom igen. Jag är så taggad för detta och jag vet inte hur jag ska kunna hålla mig tills dess. Som tur är släpper han sitt album om två veckor, så då blir det till att lyssna sönder det.
 
 
2013-10-27 @ 09:50:23 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0