SORGER VI ALDRIG KAN KOMMA BORT FRÅN

 
Jag vet att detta kanske inte är så intressant för er andra men detta är ett sätt för mig att ventilera det som har hänt nu ikväll. Ikväll har jag förlorat min barndomsvän, min svartvita kompanjon som stått på min sida sen jag var två år.I 17 år har jag kunnat kela och gosa, leka och busa med min fina Whiskey.
 
Men nu var det dags, gamleman har till slut stigit upp, och lämnat oss kvar på jorden. 
 
Vissa har sina hundar som bästa vänner, jag har mina katter. Visst, de kan inte sitta på kommando och inte viftar de på svansen när de är glada men jag älskar dem lika mycket för det. Så ikväll tänder jag ljus för min älskade Whiskey.
 
 
2014-08-24 @ 21:58:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pia

Va fint skrivet gumman! Korten står på bänken i köket😍

2014-08-29 @ 16:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0