JULAFTON 2014

God Jul på er! Även om julafton är förbi så är det ju två dagar kvar så jag säger det nu.
 
Hur har er julafton varit?
Min har vart jättebra. Vi började med lunch och Kalle Anka hos farmor och farfar. Därefter blev det att åka till Vessige och mormor och morfar där vi spenderade kvällen med Jennie, Patrik och barnen. Vi läste rim och öppnade julklappar, åt god julmat och spelade paketleken. Och såklart blev det lite bus med Sixten och Doris, har saknat dem jättemycket i Stockholm.
Jag var inte jätteflitig med kameran under dagen men lite har jag att bjuda på.
 
 
 
 
 
 
Är väldigt nöjd med alla mina fina klappar. Allt var bakrelaterat förutom ett nattlinne och det gör ju inte mig nåt, nu ska jag bara hitta någon att baka till...
2014-12-25 @ 11:08:00 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0