PRAKTIK

Mormor önskade att jag skulle blogga nu när jag är på praktik så tänkte bara skriva lite kort om min första vecka här uppe i Stockholm. 
 
För er som inte vet så har jag nu gjort min första vecka praktik av sex på Chokladfabriken här i Stockholm. Det är annorlunda än vad jag är van vid. 
Det går snabbare, är mer effektivt, man gör liksom flera hundra praliner av samma sort när man ändå håller på. När du kokar en kola så kokar du inte den på nån liter grädde, utan snarare 5...
Det är mycket större mängder än vad jag är van vid, det är verkligen en fabrik, en jättefin och rolig fabrik. 
 
Jag har fått lära mig jättemycket redan nu, under första veckan. Har fått göra mycket roligt och jag är säker på att jag kommer trivas här de resterande veckorna. 
 
Lyckades hinna med att knäppa ett par kort på den fina bakelse- och tårtmontern så de bilderna får avsluta det här inlägget. 
 
2014-11-14 @ 20:08:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vad roligt att du bloggade,så jag vet hur du mår och vad du gör.
Stor kram till Gullhönan från mormor

2014-11-16 @ 20:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0