ÖSTERRIKE

För en vecka sen befann jag mig i Österrike med min pojkvän. Anledningen var att han skulle tävla i en världs cup i Biketrial och vi passade då samtidigt på att ta några extra dagar i staden Linz. vilket var supermysigt!
Vet inte hur många gånger jag har försökt förklara denna sport men nu behöver jag inte göra det då jag har bilder så ni kommer troligtvis fatta själva grunden i sporten.
 
 
Detta var det första hotellet vi bodde på. Sådär typiskt "österrikiskt"!
 
Vädret var fantastiskt fint. Nästan för fint... 25-30 grader i skuggan var inte barmhärtigt när man gick omkring och tittade under tävlingen, så dagarna blev jobbiga. Men man ska inte klaga, det kunde vart värre...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såhär såg rummet ut på det andra hotellet vi bodde på. Så fint!
 
 
Alex hade beställt rosor och en ask choklad till rummet då han betalade vistelsen på hotellet som födelsedagspresent till mig.
 
 
Och såhär fint var badrummet!
 
 
Vi var ju bara tvungna att ta ett bad första kvällen. Jag hade till och med tagit med mig en badbomb som låg till ingen nytta här hemma då vi inte har ett badkar.
 
 
2015-08-18 @ 18:23:16 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder!

2015-08-19 @ 18:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0