Nyårsafton 2014

Då var det 2015 och jag ser mycket fram emot detta året. Jag ska ta examen från yrkeshögskolan och få göra gesällen (förhoppningsvis går det vägen också), jag ska på riktigt ta steget ut i vuxenvärlden och börja jobba, flytta hemifrån på riktigt. Det känns som att det kommer bli ett händelserikt och riktigt bra år helt enkelt. 
 
Så nyår då, den spenderade jag lugnt här hemma med Alex, vi hade mysigt med trerätters middag och film tills vi skålade in det nya året. Har några bilder att bjuda på.
 
 
Dukning är tydligen inte min starka sida så därför hjälpte Jon mig så snällt med det. Tycker att han gjorde ett bra jobb!
 
 
Till förrätt gjorde jag en enkel Toast Skagen.
 
 
Därefter hade älsklingen gjort lax med sötpotatispommes och mangosås.
 
 
Och det hela avslutade vi med en limepannacotta och hallongele. Riktigt gott!
 
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!
2015-01-03 @ 14:32:30 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0