Darrig i benen

Hej!

Nu är jag helt utslagen här i soffan. Idag ringde min klocka kl 9 och jag gick upp för att springa. Jag och Jon sprang en runda som vi har här, den är ca 2,1 km. Jag hatar att springa men har känt nu ett tag att jag har så dålig kondition så jag var tvungen att jobba upp den. Så från och med idag så ska jag börja springa varje söndag, till att börja med. Sen kanske jag springer två gånger i veckan. Men det tar jag då.

Snart, om en halvtimme typ, så ska vi åka med mormor och morfar till en trädgård i Sjönevad och en i Askome. Jag är inte så sugen på det men jag följer med för fikan. De säljer fika och eftersom jag är så grymt sockersugen så klart att jag inte kan låta bli ;)


Dagens låt:
Save tonight - Eagle Eye Cherry
2010-08-08 @ 10:41:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Bra My! Så ska det se ut!

2010-08-08 @ 11:56:15
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0