Grattis pappsen! :D

Nu är jag såå trött! Även fast klockan bara är kvart över tio. Mamma väckte mig halv nio för att vi skulle upp och ge pappa frukost på sängen, han fyller nämnligen år idag. :) Så efter vi hade uppvaktat honom låg jag bara och slappade (städade lite snabbt också) sen åkte jag med in till stan för att handla till nu ikväll då släkten var här. Och sen när vi ko hem så gjorde jag pappas tårta. Nu ska jag göra mammas och Jons också, hehe. :P Det blev en kiwi- och banantårta som pappa ville ha.

Såhär ser den ut:





Dagens låt:
Bad Boys - Inner Circle
2010-08-09 @ 22:38:46 Högtider! Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Grattis, och mmm vad tårtan ser god ut! :)

2010-08-09 @ 23:45:49
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0