Vill ha





Snart ska jag cykla ner till affären för att köpa ingredienser till mina blåbärsbullar som jag planerar på att baka senare idag. Sen kanske det blir film med pappa och Jon och sen får jag väl ställa mig och stryka lite, hehe.

Och imorgon börjar skolan! Det ska faktiskt bli kul att få träffa alla igen och att få komma in i en rytm igen. För nu ligger jag bara i soffan framför tv:n eller sitter framför datorn hela dagarna för att jag inte har något att göra. Så det ska bli skönt att få hitta på nåt annat. ;)


Dagens låt:
Roxanne - Moulin Rouge
2010-08-17 @ 10:31:11 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Fina kläder!

2010-08-17 @ 11:07:39
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0