Äntligen!!!

Ja, idag var det sista dagen i skolan innan vi får gå på lov! Så sköööönt! :) Jag räknar att jullovet inte börjar förrän i morgon, jag tycker inte man har lov samma dag som man går i skolan. Så därför börjar inte mitt jullov förrän i morgon! ;)

Nu är jag så sjukt trött, jag tror det blir så när man vet att man nu är ledig och man slappnar av ordentligt. Idag hade vi det bara mys i skolan. Först hade vår underbara lärare Helena köpt typ 20 paket för att vi skulle leka paketleken. (Den när man slår en tärning och om man får en etta eller sexa så får man ta ett paket från någon annan.) Det gick riktigt bra faktiskt, jag fick tre paket. Sen var det storsamling, då hela huset samlas i stora salen och då överraskade lärarna oss med låten Midnatt råder fast med en egenskriven text, det var riktigt kul! Sen var det kakbuffé då man hade tagit med sig kakor och annat gott som man fick sitta och smaska på medan man satt och pratade och hade det mysigt, jag spelade kort med några. Sen fick vi varsin nyårssmällare av Helena som hon hade köpt, i dem var där en krona i silkespapper som vi hade på huvudet, ett skämt som inte ens var roligt och fyra små stickers. Sen som avslutning tog vi ett klasskort och sen var det prisutdelning för Söderolympiaden i lilla idrottshallen, sen var det bara hej då och good bye!

Ikväll ska vi till Patrik, han fyller år, och innan det måste jag lägga mig och vila för annars kommer jag däcka direkt vid matbordet eller nåt ikväll, så vi hörs!!


Detta fick jag i julklappsleken;
Ett pussel av något slag, liten liten häftapparat och ett tomtesuddigum!
(Bilden gick inte att vända)
2010-12-21 @ 15:58:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0