Dan före dopparedan

Ja, i morgon är det julafton. Det sköna är att jag är färdig med alla julklapparna, rimmen är påsatta och nu ligger jag här i sängen och lyssnar på musik, dricker julmust och äter godis. Idag var hela familjen i stan, jag skulle kolla efter kläder till i morgon och mamma mamma följde med dels för att hjälpa mig, och Jon och pappa var inte riktigt färdiga med klapparna. Det gick bra, jag hittade en klänning som jag älskade. Den kostade dock 360 kr men jag bjöd mig själv på det. Jag visar ett par smakprov här nere, resten får ni se i morgon eller på fredag. Vi var bort i cirka fem timmar och jag var helt slut när jag kom hem. Då satte jag mig och gjorde färdigt de sista paketen och nu ikväll har jag bara slappat. Snart ska jag nog ta och sätta på en film hade jag tänkt, Elizabethtown, det låter ganska bra tycker jag.


2010-12-23 @ 20:38:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elisa

återigen, elisabethtown är sjukt bra.

2010-12-24 @ 23:24:28
URL: http://inspirationdept.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0