Lat!

Idag känner jag mig såå lat! Jag orkar inte göra så mycket men jag stekte faktiskt pannkakor till lunch idag. ;) Och så har jag fixat inbjudningarna till konfirmationen så lite har jag väl gjort. Men fram till halv ett låg jag i sängen och tittade på film och läste. Det var skönt, det är ju sista dagen av lovet imorgon så det var skönt att bara få ligga ner och inte göra något. inte för att jag inte har gjort det innan, det har jag verkligen gjort, men det är skönt ändå :)

Idag blev det Julie och Julia som vi såg. Den var bra, rolig och den sortens film jag gillar. Så den rekommenderar jag stort! :P

Och sen har jag också gått och tänkt min kära vän Elisa. Undrat om hon har kommit fram än, vad det är för väder, hur det verkligen är där. om det verkligen är så skitet och så mycket folk som går fram och tillbaka på trottoarerna som det är i filmerna. Jag skulle verkligen också vilja åka till New York och jag hoppas få göra det någon gång i mitt liv :D Hoppas du har det bra Elisa, jag tänker på dig här hemma!<3

2010-02-27 @ 16:25:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Melinda

suck....jag saknar min lilla vän...

2010-02-27 @ 21:29:47
URL: http://mmonky.blogg.se/
Postat av: Chitra

Jag tänker med dig om Elisa!

2010-02-28 @ 09:45:13
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0