Väldigt dålig uppdatering! :S

Jag ber om ursäkt för den här väldigt dåliga uppdateringen som har uppstått...

Nu har jag varit hemma i snart tre dagar och det börjar bli väldigt långtråkigt    :( Jag saknar alla kompisar i skolan och det dröjer en hel vecka tils jag får träffa de igen, och två veckor tills jag får träffa Elisa som ska till New York :D Men jag får väl stå ut.

De senaste tre dagarna har jag legat och tittat på tv, tittat på tv och tittat på tv. Min hals är helt ur funktion och jag tänker proppa i mig halstabletter så jag kan sjunga på tisdag. Jag har faktiskt lyssnat på musik också nu när jag har varit hemma. Jag har blivit helt galen i Damn Delicious! De är grymt bra och jag tycker jättemycket om deras musik.

Nu verkar jag inte ha något mer intressant att skriva, inte för att det ovanstående är intressant...





Här är en av deras bästa låtar, enligt mig, som jag tycker ni ska lyssna på! :))



2010-02-19 @ 12:45:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

My! Jag saknar dig så det inte är klokt och dessutom måste vi prata du och jag! Du missade tuggummirensningen i matsalen idag, skit kul -.-

2010-02-19 @ 15:09:40
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Elisa

MYYYYYYYYYYYYyyyyyyYYYYYYYYYYyyyyyYYYYY!! Det var min version av målbrottsröst! så rolig är jag idag, jag hoppas att du hör mig för jag ylar högt här i mitt lilla "bloggrum"!! Hihi!! Men tillbaka till huvudpunkten!! --- VI KOMMER INTE SES PÅ 2 VECKOR!! Lilla vän, hur ska jag klara mig utan er!?!?!? Svara på det Mysis! Nejdu, det var svårt eller hur!!(?) Jo men nu ska jag isolera mig i mitt "bloggrum" i flera timmar tills jag får ont i rumpa eller blir hungrig, vilket som ens kommer först! Hmmmmm, <3<3<3<3

2010-02-19 @ 16:35:20
URL: http://elysande.blogg.se/
Postat av: My

Tuggummirensning? Det låter... intressant :S Det får du berätta mer om. Ring mej om du vill prata, jag har tråkigt så det får du gärna göra ;)<3<3<3<3



Elisa, du får ha det så roligt i New York medans vi får bli kvar här i trista Sverige. Jag är så glad för din skull och jag hoppas du får det bra<3<3<3<3

2010-02-19 @ 18:18:32
Postat av: linn

My , saknar dig otroligt! ;D <3 jag kanske inte kan komma på tisdag får se <3

men iaf vi måste ses snart , ohc sova över , du, jag och Chitra! <3 Älskar dej!

2010-02-21 @ 11:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0