..........

Hej!
Jag bloggade inget igår för jag hade inget att skriva om. Förutom en sak kanske...
Jag, mamma och Jon var och tittade på pappa när han spelade fotboll. Det är en liten serie som de kallar bondeligan eller nåt som fem lag spelar i. Igår var det Vessige mot Ginsten. Vessige vann (såklart) med 4-1. De har vunnit många gånger förut och jag tror de gör det i år med. För de är duktiga. Jag tycker det var riktigt kul att se mammas och pappas kompisar från Vessige spela, slänga sig och filma. Det blev många skratt från mig och mamma vid sidan av planen, haha. Jaja, idag har jag inte gjort något alls. Ingenting. Men imorgon ska vi in till Skrea strand och spela minigolf och grilla med Jennie, Patrik och lille Sixten. Det ska blit riktigt mysigt!


Dagens låt:
Kärleken är - Jill Johnson
2010-07-15 @ 21:38:10 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0