Jag har faktiskt en ursäkt...

... till varför jag inte har bloggat på fem dagar. Dagen efter jag fyllde år, den 9 juli, åkte jag med Parama, Elin och Lotta (Chitras mamma) till Kössö, där Chitra väntade. Kössö, eller Köpstadsö som det heter, ligger i Göteborgs skärgård och där har jag spenderat dagarna mellan i fredags och idag. Jag kom hem nu ikväll och är nu mätt efter lite god pizza. ligger framför tv nu och kollar på Simpsons samtidigt som jag ska kolla igenom alla blogginlägg som jag har missat medans jag var borta.
På Kössö så badade vi, vi solade lite (fast det var tråkigt) och vi spelade också tennis. Det var riktigt jobbigt men efter det så klart att man tog ett dopp då.
Och igår var vi på Liseberg. Då åkte jag några saker som jag inte har åkt förut. Detta var det jag åkte:
*Lisebergs-banan - 1 gång
*Balder - 2 gånger -den bästa attraktionen på hela nöjesfältet
*Kanonen - 2 gånger
*Flum-Ride - 1 gång
*Kållerado - 3 gånger
*Spin Rock - 1 gång
*Hang Hai - 2 gånger
Jag tror det var allt.

Så jag har haft jättekul, verkligen! tack så jättemycket Chitra för att du ville ha mig med! :D





Var även en stund och tittade på Lotta på Liseberg där Sanna Nielsen,
Kalle Moraeus pch Timo Räisänen.







Dagens låt:
Life looks better in spring - Lohn Lilygreen
2010-07-13 @ 20:47:26 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0