Kul i går!

Tjosan!

Sitter här bredvid Jon och tittar på Star Wars 2. Haha, han hade satt på den när jag vaknade vid tolv i dag så jag satte mig och tittade på den också. Igår såg jag ettan när han hade satt på den. Jag har sagt till mig att jag ska sätta mig och se på alla filmer, som Jon har, och eftersom han började se den igår så såg jag det som ett bra tillfälle för mig att titta också. Och jag måste erkänna, de är faktiskt väldigt spännande och lite roliga, hehe. Men jag har missat början på båda filmerna, eftersom jag har sovit båda gångerna Jon har börjat titta på de, så jag får väl titta på de sen.

Igår hade vi ju gäster och det var väldigt trevligt. Vi åt god mat och spelade en massa roliga spel. De var kvar till halv två och då var jag ritkigt trött! Därför blev till at jag sov så länge (tycker jag) i dag.

Vet ni vad som händer i morgon?! Vi åker till Stockholm! :D Vi ska vara där till onsdag och det ska bli såå mysigt! Jag ser verkligen fram emot det. Det enda som kanske kommer bli lite tråkigt är resan dit och tillbaka. Vi kommer åka tidigt i morgon och vi ska sitta i bilen i fem timmar. Såklart inte i rad men ändå. Men jag ska nog klara mig. Jag älskar ju att åka bil, kanske inte riktigt såna långa sträckor, men det ska nog gå. jag får ladda upp med musik och böker att läsa, så ska det funka.

Dagens låt:
Långsamt farväl - Lisa Nilsson
2010-07-18 @ 12:39:13 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Ha så kul i stockholm My! saknar dig redan

2010-07-18 @ 14:22:22
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0