Magen kurrar...

Hej!
Har precis kommit hem från stan. Vi åkte in för att kolla skor till mig, men så kräsen som jag är så hittade vi ju inga. Fast det klart, vi var ju bara på ett ställe. Det bästa hade varit om jag hade fått följa med mamma och Jon till Ullared så hade jag kunnat kolla på skor på Sko boo eller Skokanonen. Men jag får inte följa med, av någon anledning. Kan inte förstå varför *host*.

Men vi var också och handlade mat och då fick jag min marsipan till tårtan som jag ska göra till min födelsedag, som faktiskt är om bara tre dagar! :D Det blev rosa marsipan och jag ska göra röda rosor att dekorera med. Jag hoppas det blir lite som jag har tänkt mig i alla fall...


Dagens låt:
Himlen runt hörnet - Lisa Nilsson
2010-07-05 @ 13:48:02 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej Myse, du gick vidare i veckans blogg, så nu är det dax att be folk rösta på dig och länka min blogg. :)

2010-07-05 @ 15:08:09
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0