Nytt utseende

Som ni ser så har jag nytt utseende på bloggen. Jag gjorde headern igår men visste inte hur man skulle sätta in den. Jag försökte i säkert en halvtimme utan att lyckas. Som tur är så har jag kompisar som är riktigt duktiga på datorer och bloggar och allt vad det är. Jag frågade Felicia och såklart så hjälpte hon mig, snäll som hon är. Och detta blev resultatet. Vad tycks?

Idag kommer det inte bli mycket bloggande för jag har SÅ mycket att göra. En lång lista (tycker jag) med saker som jag ska göra idag, har jag skrivit. Allt detta:

*Måla soffan
*Ringa Chitra
*Städa rummet
*Tvätta
*Hänga tvätt
*Stryka
*Lägga fram kläder
*Börja packa
*Göra hallonmousse till tårtan
*Föra över musik till mobilen
*Ev. åka till Ullared och handla skor


Ja, jag tycker det är en lång lista i alla fall. Nä, nu kan jag inte sitta här mer. Nu ska jag ta och sätta igång annars kommer jag hålla på fram tills kvällen, vilket jag inte är så sugen på.


Dagens låt:
By Myself - Damn delicious
2010-07-07 @ 10:32:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0