Slöar med Chitra!

Halloj!

Ligger här i sängen med Chitra i sin säng bredvid. Vi ligger här med varsin dator i knäet och lyssnar på musik. Jag orkar inte göra någonting just nu. Är så slö, känner jag.
Jag vet inte hur länge jag ska vara här idag men det blir inte senare än halv tre i alla fall för då blir det upp och heja på Jon när han springer. Sen känner jag för att bada idag också. Det är sjukt att jag inte har badat en enda gång i år! Måste göra det. Kanske kan fråga Chitra om hon vill ta ett dopp med mig? Får väl hoppas på att hon kan offra sig lite för mig. Även fast hon fryser efter fem minuter...

Just det, vi var ju hos Edvin igår. Och det var riktigt roligt! När vi kom dit så spelade vi krocket en gång medan vi väntade på att Hannes skulle komma. Sen när han kom så satte Edvin igång grillen. Sen spelade vi kubb typ två gånger och krocket en gång till. Sen gick vi in och spelade lite Guitar Hero, haha. och det gick väl bra *host*. Sen såg vi på film, såklart. Och den här gången blev det Monsters vs Aliens. En riktigt bra film, tycker jag. Många härliga skratt. Och BOB är min favorit. Så sjukt skön är han! :D

Och shit vad varmt det var igår! Jag och Chitra gick en lite nattpromenad när vi kom hem från Edvin. Klockan var då tolv och det var ingefär 17 grader varmt ute. Jätteskönt!


Dagens låt:
Thriller - Michael Jackson
2010-07-03 @ 10:38:24 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

För det först; Jag fryser inte efter 5 min utan 10!

För det andra; Hade vi en väldigt trevlig kväll igår, tack för det!

2010-07-03 @ 10:56:03
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0