Staden med Chitra :D

Hello everybody!

Ligger nu helt utslagen framför tv:n och tittar på Family Guy med Jon. Fast det är ett avsnitt jag redan sett så jag koncentrerar mig på datorn istället.

Idag var jag och Chitra i Falkenberg och fikade och jag handlade lite. Vi åt rabarberpaj och varm choklad på Stålboms, väldigt gott men mättande! Sen handlade jag en rosa ögonskugga för presentkortet jag fick på min födelsedag och så köpte jag även en stickad tröja på JC som jag bara förälskade mig i. Chitra köpte två filmer på Hemmakväll som hette Valentine's day och Ryktet går som hon sa att hon skulle ta mig sig till Bornholm som vi åker till i morgon. Jag bli hämtad mellan sex, halv sju så det blir till att gå upp klockan fem. Sen ska vi vara där i en vecka och ha kul och mysa. Jag har aldrig varit på ön och folk ahr sagt att det är jättefint och så där så det ska bli kul att få åka dit!






Dagens låt:
Cookies N Beans – Kings & Queens
2010-07-30 @ 21:03:30 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0