..

Hej!
Har nu städat färdigt mitt rum och sitter här och lyssnar Michael Jackson. Jag tröttnar aldrig på de låtarna...

Idag ska jag sova hos Chitra och ikväll ska vi till Edvin och grilla och några andra klasskompisar kommer också. Förhoppningsvis. Det kommer bli riktigt kul.

Sen imorgon ska vi ju till mormor och morfar men innan det, tjugo i tre exakt, ska Jon springa Hallandsloppet så då ska vi upp och titta och heja på honom. Det kommer nog bli ganska jobbigt för honom för det ska bli mellan 30-35 grader varmt. De har inga vätskekontroller för de ska inte springa så långt men vi får väl ha en liten egen vätskekontroll till honom. ;)

Nä, jag får väl ta och hitta på något vettigt nu. Mamma frågade om jag ville klipa gräset och jag kanske ska försöka mig på det? Har aldrig klippt med den "lilla" utan har bara kört med åkgräsklipparen. Annars får jag väl ta och laga maten som mamma också bad mig om. Hellre det än klippa gräset. :)


Dagens låt:
Uprising - Muse
2010-07-02 @ 12:52:23 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0