Streetdance

Hej!
Har kommit hem från Varberg nu. Chitra gav mig nämnligen en tidig födelsedagspresent idag. Fick reda på det igår och blev då riktigt överraskad. Chitra bjöd mig på en bio som jag har velat se ganska länge. Streetdance i 3D. Hon betalade för allting. Tåg, biobiljett och godis, menade att 15 år är stort att fylla och det skulle man fira stort. Jag vet inte hur mycket hon la ut på detta men kan föreställa mig att det kostade lite i alla fall ;)
Filmen var verkligen jättebra och det var riktigt häftigt i 3D! Den utspelar sig i England och det var ganska kul att höra skådespelarna ha en brittisk accent. Det är inte ofta man hör streetdansare prata med brittisk accent och det var mysigt på något sätt.
Jag tycker det var riktigt kul i dag och jag tackar så jättemycket och uppskattar verkligen presenten, Chitra! Jag älskar dig!


Dagens låt:
Let hear it for the boy - Deniece Williams







2010-06-23 @ 20:29:50 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Jag älskar dig också!

2010-06-23 @ 21:20:44
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0