...

Idag har det varit en jobbig dag. Vi var på Klitterbadet idag och hade simprov. Jag kan ju säga att jag gjorde inte allting, för jag ska dit och göra resten sen, men de betyg jag fick är jag nöjd med:) Sen blev det till att åka till preästen för att ha konfirmationsläsning i tre timmar, *Gäsp*. Jag blir alltid så trött efter ha varit iväg och badat och simmat. Så det var ju itne jätteskönt att sitta och skriva på en massa papper i tre timmar. Så jag sitter här och lugnar ner med Michael Jackson i bakgrunden. Mend et är faktiskt inte så lätt att slappna av när två katter springer omkring i hela köket och jagar varandra. De är helt galna! Men jag får väl spruta vatten eller något på de ;)

2010-03-04 @ 20:39:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0