Gäsp! igen...

Idag är jag bara såååå trött! Jag blev väckt i morse klockan 5.15 av pappa när han skulle köra till jobbet. Han hade lastbilen och när han kommit precis utanför mitt fönster så kom han på att han hade glömt sina handskar där inne. Då backade han in på gården igen, och bilen piper ju så högt! Och sen stod ju lastbilen och brummade tills pappa kom tillbaka och när han skulle hoppa in i bilen så råkade han stöta till tutan och då vaknade jag verkligen till liv. Sen kunde jag inte somna om :S Så idag kommer jag vara rejält trött, var beredda på det!
Men i alla fall, nu har vi haft idrott och det var hemskt som vanligt! Vi hade basket och jag suger på det, så varje gång jag fick en pass så sjabblade jag bort den. Sen slutade jag att ropa för att jag inte skulle förstöra för alla och då började Ina, som var i det andra laget, att ropa att jag var med och så.
Nu är det svenska, ska väl bli helt okej, antar jag. Och sen i eftermiddag blir det kör! Hoppas det blir kul :P



2010-03-23 @ 10:07:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0