Gäsp!

Nu är jag hemma igen efter dopet och en supergod middag hos familjen Abel. Men först var jag ju hos Jennie och blev vjuden på en god jordgubbspaj, riktigt mumsigt! Sen blev det hem och byta kläder och sen iväg till kyrka, igen, och öva lite på sången innan Abel kom. Dopet blev en fin stund. Det gick bra med sången, tappade bort mig lite när jag skulle börja igen så det blev ett lite längre förspel ;) men annars gickd et bra, tycker jag. Och Chitra verkade gilla det också, och det är ju huvudsaken. Mamma sa att hon knappt kunde hålla sig för gråt och jag såg det blänka till i hennes ögon någon gång. Sen efter dopet fick vi komma hem till familjen Abel och där blev vi bjudna på en supergod lammstek med rotfrukter i ugn och en god sås. Och efter det blev det en god hallontårta. Så detta har varit värsta kalasdagen :D


2010-03-21 @ 21:26:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0