Husvecka denna veckan då :S

Idag har varit en ganska slapp dag. Först sjöng vi på påskspelet för Vessigeskolan i krkan och sen blev det fika med "skådespelarna". Sen åkte vi tillbaka till skolan och då var det engelskaprov. Det kändes bra så jag tror jag får godkänt i alla fall. Sen skulle vi ha sett Godnatt mister Tom men Helena hade bestämt sig för att vi skulle se en deckare och det blev Van Veteren - Svalan, katten, rosen, döden. Den var faktiskt ganska bra. Nu ligger jag och ska se på Vampire Diares som jag missade i torsdags. Jag känner mig riktigt dassig idag faktiskt. Har ont i huvuet, halsen och är riktigt hängig. Men jag ska lägga mig tidigt idag och så får vi se hur jag mår imorgon.

2010-03-29 @ 19:46:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Du menar väl att du ska se avsnittet av vampire diaries från Torsdag? ;) Hihi, saknar dej!

2010-03-30 @ 16:41:16
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0