Ska jag?

Nu sitter jag och lyssnar på musik i mina nya högtalare :D Jag kan ha mycket högre på de här än vad jag kan på min dator så nu får de andra i familjen sätta på sig hörpropparna ;) Jag funderar på om jag ska sätta mig och titta på Let's Dance men jag tror inte jag orkar. Jag fattar inte hur Willy kan vara kvar. Han är ju så dålig! Så jag orkar nog inte gå ut och sätta mig, jag orkar plåga mig igenom Willys dåliga uppträdanden. Men jag får väl göra det lite senare i alla fall och vara lite social med min familj.
Idag har det varit musikalrep och jag, Linn, Ida och Melinda var och fikade innan. Vi hade väldigt kul får jag ta och säga. Och en liten händelse inträffade vilken vi valde att kalla "Ida och restaurangtoaletten" :P Vad vi skrattade åt det! :)

Inatt, eller snarare tidig morgon, åker Melinda till Teneriffa! :) Väldigt glad för hennes skull men jag känenr att alla åker på resa ju! Jag vill också! Tänk att få åka till ett land där det är 25-30 grader och solsken istället för -10 grader och gråmulet. Så varmt att man kan bada i poolen och sola så man blir brun som en pepparkaka. Tänk! Det skulle jag verkligen vilja göra. Så Melinda... Ha det så jäkla bra! :D Och sola för mig med! :D:D:D:D:D

2010-03-05 @ 20:17:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

My! Nu är det bara du och jag kvar i Sverige, eller ja Elisa kommer ju snart! :D

2010-03-05 @ 21:35:04
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Melinda

Nämen lilla myran. Du är för härlig du!! Ska sola lite åt mig själv först bara, och sedan åt resten. Det är många som har bett mig sola åt dom så det kommer ta lite tid.. Btw, det var super kul i fredags mer er "Körtjejerna" mycket skratt. Och det gillar vi! Puss på dig gumman, ha det bäst! :D <3

2010-03-10 @ 16:12:00
URL: http://mmonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0