...

Nu har Anna Bergendahl sjungt och jag tyckte det gick bra. Jag är ännu inte trött på låten och jag skulle tro att det kommer gå bra för henne i Eurovision-finalen. Jag hoppas det också. Idag hade vi körövning och vissa var lite trötta, och orkade inte sjunga så mycket, jag säger inga namn ;)
Sen var jag och tittade på match på IP i stan och det gick inte bra. Vessige förlorade med 1-9. De hade en riktigt dålig dag och FF är ju lite bättre än dem också. Nu ska jag snart lägga mig. Ska upp till skolan som vanligt imorgon och sen blir det övernattning med Chitra, var vet jag inte än.

Dagens låt:

Human nature - Michael Jackson
2010-05-27 @ 21:49:36 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0