Ny kategori

Nu har jag lagt till en ny kategori som jag har valt ska heter Jag testar. Där ska jag lägga ut alla nya saker jag provar. Det kommer nog mest att bli godis och andra snacks tror jag. Jag ska försöka komma ihåg att lägga ut de nya saker jag provar. Om inte, får ni väl påminna mig med ett litet inlägg, det blir jag alltid glad av ;)


VINTERVIT - Marabou

Denna vita chokladen kommer nog bara att vara ute nu i vinter, den är som man säger en limited edition. Vintervit är en vit choklad med en lätt smak av vanilj. Jag älskar vit choklad och denna var jättegod. Det var riktigt gott med eftersmaken av vanilj. Men som det är med den mesta chokladen; Det blir inte gott med en hel chokladkaka. Jag blir oftast väldigt illamående då, det ska bara vara ett par bitar.

Så tycker jag!
2010-11-02 @ 18:05:26 Jag testar Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Kul kategori! :)

2010-11-05 @ 18:38:26
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0