"Blir ni aldrig trötta på låten?"

Har precis kommit hem efter en mysig stund i stan med bästa vännen. Först var jag och dansade och då var Chitra med och tittade. Hon hade lite frågor att ställa efter och som jag förstod det så tyckte hon inte det var alltför tråkigt att titta. Sen gick vi lite på stan, jag i jakt efter en ny kappa. Jag hittade en jag älskade på Vero moda, men det fanns en hake. Den kostade 800 kr... Och eftersom jag fick ett par skor nyligen som kostade lika mycket är mamma inte så sugen på att betala hela priset för denna. Men jag VILL ha den så jag tänker betala lite också. Sen ska jag köpa en rosa tubhalsduk som jag ska ha till, sen är min vinter räddad! :D
Vi fikade även på Stålboms och hade en mysig pratstund. Jag älskar såna här stunder i stan med Chitra!

Nu är jag trött och utmattad så jag ska ta det lugnt, kanske städa bilen lite senare så får jag pengar till att betala mamma med ;) Jag är nog så illa tvungen om jag vill ha den där kappan...


Dagens låt:
She will be loved - Maroon 5 (Favoriten just nu)
2010-10-02 @ 13:54:41 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Tack så mycket, My!

2010-10-02 @ 15:31:43
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: F e l i c i a

Åh, den låten från the last song! Älskar den <3 :)

2010-10-02 @ 15:58:35
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0