Det e dags för fredagsmys!

Tjosan hejsan!

Har precis ätit och ligger nu och tittar på Idol. Nu håller de på och sjunger ett medley allihopa och bara älskade Jays mysiga tröja! Han var jättesöt i den :) Nu ska jag hålla tummarna för underbara Olle, rösta kommer jag såklart också göra.

Idag följde jag med Chitra hem och vi hade det riktigt mysigt. Vi övade på låtarna, vilket gick super, och sen spelade vi Twister, sjukt kul spel men vi skulle nog vart fler, ett gammalt Nalle Puh-spel som tydligen var Chitras före detta favoritspel och efter det satte vi oss och pusslade. Jag gillar att pussla, det är mysigt tidsfördriv men det måste vara något roligt motiv annars är det inte kul. Vi busade såklart med Smillas himmelska valpar. Älskar dem! Jag blev så sugen på hund själv när jag ser de underbara små liven!


Idag blir det ingen dagens låt, orkar inte...
2010-10-15 @ 20:16:00 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0