Dop

Nu har jag vart hemma i en kvart, ungefär, och väntar på att Mördare okänd ska börja. Vi har vart på dop idag och det fick jättebra med sången. Med allt, det kanske var över på en halvtimme, vilket var väldigt snabbt! Jag fick ganska mycket beröm, både från enga släkten och även från de två andra familjerna som var där. Det var tre barn som döptes samtidigt och det var så fint, men ändå snabbt.
Efter åkte vi hem till Jennie och Patrik och fick god mat och efter det en supergod tårta från Ritz. Det var mysigt och det har vart en riktigt bra dag idag. Ni kommer att få lite bilder på min kappa och halsduk och även mina "dopkläder". Bilderna togs när jag kom hem därför kan jag se lite trött ut, hehe :)



Tyckte att den här bilden passade för denna braiga dag!

2010-10-23 @ 21:55:00 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Stiligt Myse, stiligt :)

2010-10-23 @ 23:31:13
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0