Hihi

Nu har jag precis spelat Guitar Hero i en timme och tio minuter. Haha, det var faktiskt kul men blev tråkigt efter ett tag och när jag väl slutade så hade jag spelat i mer än en timme. Ja, tiden går fort när man har roligt, hihi.

Nu ligger jag och tittar på Simpsons, lite tråkigt men det går väl. Är så sjukt trött idag! Har inte varit såhär trött efter skolan som jag var idag. Så ikväll blir det tidig sängdags med kemiboken vid min sida, hehe...


Dagens låt:
Microphone - Darin (En mäktig, bra låt!)
2010-10-06 @ 19:55:34 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hur gör du en header?<3 och vilket program andvänder du ?<3

2010-10-07 @ 16:05:23
Postat av: s i g n e , : )

åhh, darin suger !

2010-10-08 @ 13:51:35
URL: http://ssigne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0