Lockigt hår och Galenpanna

Godmorgon!

Vaknade för en halvtimme sen och ligger nu och kollar på tv. Känner mig ganska pigg faktiskt, men det kommer väl ändras sen när jag kommer igång med att göra något. Ska tvätta bilen för lite pengar och sen ska jag plugga, plugga, plugga och ikväll blir det att sjunga i kyrkan.

Igår kväll var vi hos Jennie, Patrik och Sixten och åt gott och hade roligt. Vi spelade först Galenpanna vilket är ett grymt roligt spel där man ska lista ut vad man har för namn och plats på lapparna, som sitter fast i pannan. Det blir många skratt och det är alltid roligt att spela. Efter det spelade vi Cluedo. Det går ut på att man ska komma på vem det är som har mördat Doktor Swart, i vilket rum och med vad. Det är klurigt och det kanske inte är så bra att spela när klockan är halv tolv på kvällen. Då är inte hjärnan riktigt med, om man är trött. Men Jennie var riktigt på hugget, hon vann båda spelen.



Är såå glad över att ha fått tillbaka mitt lockiga hår. Så igår blåste jag det
så det fick sitt "krull" tillbaka. Skönt!
(Bilden är dock inte så bra. Den är tagen med kameran på datorn
+ att jag hade bråttom, vi skulle precis åka.)
2010-10-10 @ 09:32:02 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Hm...My, du gillar tydligen att spela Cluedo på sena kvällen ;)

2010-10-10 @ 10:06:02
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Kan inget annat än hålla med :)

2010-10-10 @ 21:19:54
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0