Onsdag

Hello!
Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar och ska vara här tills ikväll. Morfar fyller nämnligen år imorgon och vi kunde tyvärr inte uppvakta honom på kvällen, vilket vi brukar göra, så vi ska göra det idag istället. Och jag brukar ju spela piano varje onsdag och idag kunde jag inte bli hämtad så då bestämde vi att jag skulle vänta här istället för att åka hem. Så nu har jag duschat och suttit lite vid datorn. När jag är färdig här med bloggandet ska jag nog sätta mig framför tv:n om jag inte behöver hjälpa till med något. Jag har så sjukt ont i huvudet så jag tänkte bara slappa någon timme till, sen kommer de andra.

Idag har det inte hänt något speciellt i skolan, sånglektion bland annat vilket var riktigt kul. Ska ha en låt från musikalen Dr Jekyll & Mr Hyde, har aldrig hört den förut så ska bli kul att få lära sig den. Jag lyssnade på den innan och den verkade fin. Jag lägger upp den ikväll när jag har kommit hem så får den bli dagens låt.

Nehe, nu ska jag ta och gå och mysa framför tv:n med Polly (mormor och morfars hund).

See U later! :D
2010-10-20 @ 17:05:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0