Plugg, plugg, plugg

Har precis kommit hem. I förmiddags var jag och dansade som vanligt och efter det åkte jag ner till Brovallen och kolla på Jons lag när de mötte mitt gamla lag som jag spelade i förra året. Det blev 1-1 och därför körde de straffar. Killarna var fler så alla i deras lag fick göra och tjejerna fick ju då, eftersom de var färre, slå mer än en straff var. Killarna vann straffarna och därmed hela matchen. Det gjorde de bra! Och Jon var nöjd också, verkar det som.

Nu är jag trött, var upp åtta i morse, och ska vila en stund innan jag sätter igång och pluggar till no-provet som vi har på torsdag. Kan inte ett skit och eftersom jag tycker det är så svårt så måste jag verkligen sätta igång nu. Men det är så jäkla tråkigt! Men om jag har hög, bra musik på så ska det nog gå ;)


Dagens låt:
Calling out - Lazee feat. Apollo Drive
2010-10-09 @ 14:25:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0