Sing for your life!

Har kommit hem efter att ha varit på pianolektion efter skolan. Eller, jag kom hem för typ en timme, men äh skit samma. Det är samma sak ;)
Idag har vart en rolig dag, förutom all denna värk i magen, hemskt! Först var det idrotten som faktiskt, för en gång skull, var rolig. Vi hade lacross, jag sög på det men det var kul ändå. Det var bara våran klass och då vågar man, eller jag i alla fall, "leva ut" lite mer än vad jag vågar göra när vi är två klasser. Sen efter det fick jag äta snabbt och sen skulle jag på min första sånglektion. Det var riktigt kul! Läraren verkade jättesnäll, rolig och duktig på det hon jobbar med så det ska bli roligt att fortsätta att ha henne och jobba på sången och lära mig mer om det. :)
Sen blev det då piano nu i eftermiddag.


Dagens låt:
Färger i en vind - Poccahontas (Fick denna i läxa till nästa vecka i sången, fin låt)
2010-10-13 @ 17:42:52 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0