Svart?

Hej!

Förlåt för att jag inte skrev nåt igår men jag pluggade inför två prov som vi hade idag. Jag känner att det gick inte så jättebra på spanskaprovet, jag får nog göra omprov. Pluggade för lite, antar jag. Men so-provet som var om judendomen kändes väldigt bra. Jag svarade på allt, eller det var svarsalternativ så det var bara att chansa på dem man var osäker på. Men det var bara ett fåtal som jag var osäker på.

Idag har det varit en bra dag. Förutom morgonen. Idag fick jag uppleva den värsta morgonen jag någonsin vart med om. Det kanske låter mesigt men jag svimmade för första gången idag. Antagligen reste jag mig för snabbt upp eller något. Mamma var med så hon la mig på golvet och så. Mamma är van, när hon var i min ålder så svimmade hon jätteofta, så kanske har jag ärvt det efter henne? Men snacka om att det var läskigt. Allting bara svartnade och när jag vaknade så låg jag på golvet istället för att krama mamma som jag hade gjort när allt försvann. Jag var borta i tre, fyra sekunder och jag blev sjukt rädd när jag vaknade. Det gjorde så ont i huvudet, det kändes som om det skulle sprängas... Ja, hemskt.

Nu ska vi snart börja sista lektionen för idag, och en vecka framåt! :) Vi har höstlov nästa vecka! :D Vilket ska bli jätteskönt, jag längtar av att få sova ut ordentligt på morgornarna. Skönt!
Sista lektionen ska vi städa för vi ska byta klassrum efter lovet så därför blir det storstädning nu :/ Jag och en tjej till ska sudda och torka väggarna. Jippi... :(


Dagens låt:
Visa över vindens ängar - Håkan Hellström
2010-10-29 @ 13:16:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0