Utvecklingssamtal

Har nästan precis kommit hem efter ett 25 minuters långt utvecklingssamtal. Det gick bra, det var inte så mycket att säga som vanligt. Det var lite prat om gymnasiet, men inte så mycket. Jag orkar inte tänka på det. Det känns som om det är långt dit men vi ska ha valt senast i mars, det är inte jättelångt dit.

Ikväll ska jag inte göra så mycket. Det enda jag ska göra är att öva lite med pappa. Det är nämnligen så att jag har fått den stora äran att sjunga på lille Sixtens dop! Jennie frågade om jag ville sjunga Handens fem fingrar med bland annat Peter LeMarc och Lisa Nilsson. Pappa ska kompa till med gitarr och därför måste vi öva. Dopet är nämligen redan på lördag. Det har gått bra hittills och nu ska pappa bara kunna klara av att spela igenom hela låten utan att sluta ;) Men det ska nog bli bra!


Bara för det blir Handens fem fingrar dagens låt:
Lisa Nilsson – Handens Fem Fingrar
2010-10-18 @ 18:10:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Om inte jag hade vetat att det var du som skulle sjunga den tillsammans med Jeppe som kompade den så skulle jag tro att du skulle sjunga den med Lisa Nilsson och Peter Lemarc :)

2010-10-18 @ 20:04:03
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: F e l i c i a

Hallå? När jag har utvecklingsamtal brukar det ta mer än en timme! Hahaha... ;)

2010-10-23 @ 21:36:46
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0