Hej!

Nu ligger jag och tittar på Stargate Atlantis, hihi. Det är faktiskt ganska bra när man inte har nåt att göra. Jag älskar han med dreadlocks (eller vad det heter), han är så snygg!

Jaja, i alla fall. jag har precis vart ute och följt Jon till bussen. Det var första gången han tog stadsbussen själv. Han var nervös men bussen körde iväg med honom på så därför måste det ha gått bra. Jag kände mig som en av de där mammorna som följer sina så barn ut till skolbussarna varje morgon, haha.



Igår skrev jag inget för jag var inte på så bra humör. Men jag kan skriva nu vad jag gjorde.
Igår kväll så såg jag och mamma på en film som hette Bright Star. Den utspelade sig på 1850-talet och handlade om John Keats, en mycket känd brittisk poet. Den var ganska långtråkig men också sorglig. Vilket passade bra till mitt dåliga humör ;) Han dog när han bara var 25 år, vilket jag inte gillade. För jag gillade honom, han var så söt och sörgsen. Så fin, på nåt sätt.


Nu ska jag ta och sätta mig och göra färdigt en bokrecension på boken Jenny som ska skickas in idag. (Förresten, vi har studiedag idag, därför är jag hemma.) Sen ska jag titta på gårdagens avsnitt av Idol för det missade jag, såg ju på film. Ska bli spännande att få se om mina favoriter Linda och Olle går vidare. :)
2010-09-24 @ 10:55:17 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Vad var det med dig igår? :O

2010-09-24 @ 11:35:33
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0