Mysdag? Nej, pluggdag!

Hej!

Har precis ätit frukost och nu ska jag och Jon se på Harry Potter och den flammande bägaren. Jag blev så sugen på att se någon Harry Potter-film och då fick Jon bestämma. Plus att Robert Pattinson är med i denna filmen, hihi! :D

Jag vaknade av att regnet smattrade på rutorna och insåg att idag skulle det bli en mysdag med film och kanske godiset som jag vann igår :P Ja, just det. Igår var det en riktigt rolig kväll med familjen! Patrik hade ordnat lite lekar och tävlingar som vi gjorde under kvällen. Och gissa vem som vann. JAG!! :D Han hade gjort två paket. Motionspaketet och Soffpotatispaketet. Vinnaren fick välja vilket han eller hon ville ha och tvåan fick ta det andra. Jag valde såklart soffpotatispaketet, det passar ju mig som en vante! Och det var en stor godispåse i som jag ska smaska på när jag sitter framför en film.

Idag ska jag ju som sagt mysa, med en film eller två och tyvärr så måste jag plugga. Jag har tio sidor i matten som ska vara klara till tisdag och det är inte lätt. Så den mesta delen av dagen får väl gå åt till pluggandet...








Dagens låt:
Välkommen till en ring - Ken Ring
2010-09-12 @ 11:39:32 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0