Nytt i garderoben

Har nästan precis kommit hem från Halmstad. Jag och mamma har haft en riktigt mysig dag och det blev några inköp. Skorna jag köpte blev jag riktigt nöjd med och detsamma med skjortan. Nu ska jag beställa hem en tröja och ett par jeans från Ellos så ha jag allt jag vill ha, för stunden ;)

Om ett par timmar kommer Jennie, Patrik och Sixten och det ska bli jkul att få träffa de igen. Inte för att det var längesen. Senast var i onsdags, haha... Vi ska äta gott och bara ha det mysigt! :D



Dagens måltid på ett mysig, gammeldags café. (tagen med mobil och
därmed den dåliga kvalitén). Toast med ost och skinka och varm choklad. Mums!


Skjorta från H&M, 199:-

2 tröjor från Cubus för 179:- för båda

Och dagens guldklimp (haha) Adidasskor från Team Sportia, 799:-
2010-09-04 @ 16:42:43 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Jag gillar ditt guld! Haha

2010-09-04 @ 17:38:36
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0