Tidig uppstiging

Oj, vad tidigt jag var uppe idag! Jag satte klockan på nio för dansen börjar idag :) Ska bli kul att få dansa igen! Jag gick och la mig vid tio igår för jag var så sjukt trött, så antagligen är det därför jag vaknade så tidigt idag.
Igår började vi se på Till vildingarnas land. Den var söt och vildingarna, speciellt en av de, var så gullig! Troligen ser vi färdigt på den idag.

Igår såg vi även färdigt American History X som vi började se i skolan. Den var riktigt bra och i slutet fick jag kämpa för att hålla tårarna tillbaka. Jag lyckades inte så bra, några lyckades klämma sig fram. Den här filmen berörde mig väldigt mycket och jag rekommenderar den stort till alla! Den handlar om hur nacismen och rasisten kan vara. Väldigt gripande och hemsk.

Ikväll ska jag till Chitra för jag vill inte vara ensam hemma. Vi är bjudna på kräftskiva med våra grannar men jag tycker inte det är kul så jag fick vara hos Chitra istället :) Jag har en sak vi, förhoppningsvis, ska göra. Inte något ovanligt, men jag säger inte mer för då kommer jag råka försäga mig ;)


Har ingens dagens låt idag, kanske lägger upp en när jag kommer hem sen igen...
2010-09-18 @ 09:02:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Nu har du försagt dig. Även om det inte är så "ovanligt" som du säger kommer jag att fundera på det!

2010-09-18 @ 11:06:45
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0