Michael

Igår gick det en film på tv som jag tycker verkade lite bra. Vi satte oss och tittade på den och såg att det var många kända skådespelare med. Till exempel John Travolta som hade en av huvudrollerna. Jag gillar John Travolta riktigt mycket!

Michael handlar om Quinlan och Huey som jobbar på en tidning som skriver mycket om änglar. Folk hör av sig i tron om att de har en ängel hos sig och reportrar från tidningen får åka och kolla om det är sant. En äldre kvinna skickar ett brev till Quinlan och påstår sig ha en ängel hos sig. Quinlan, Huey och ängelexperten Dorothy åker för att kolla efter ängeln. Men denna ängel är inte riktigt som de trodde att den skulle vara. Ängeln, Michael, röker, dricker och svär.






Jag tyckte denna filmen var riktigt bra, faktiskt. Som jag skrev här ovanför så gillar jag John Travolta riktigt mycket och tycker att han är en bra skådespelare och bara så härlig. Filmen var rolig, lite sorglig och rörande. Jag älskar änglar, något jag har fått av mamma, och en sån här ängel har jag inte sett förut ;)
2011-04-23 @ 13:10:05 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0