Shoppingdag med mamsen

Idag åkte jag och mamma till Varberg för att handla lite nya kläder till oss båda. Jag hittade ett linne, en härlig sommar klänning, som jag aldrig trodde att jag skulle köpa, någonsin, inte riktigt min vanliga stil om man ska säga så. Jag köpte även en t-shirt som speglar mig ganska bra, ni får se här nedan! Ett par solglasögon blev det också, och det känns lite konstigt att ha på sig dem för jag har typ aldrig haft solglasögon på mig förut. I alla fall så var det en riktigt mysig dag med mamsen och jag är väldigt nöjd med mina inköp. Tack mamma!


T-shirt, 99:-, Gina Tricot

Klänning, 349:-, Kapp Ahl

Linne, 69.50:-, H&M


Solglasögon, (vet inte priset), Kapp Ahl

Muffinsformar, 25:-, (vet inte priset)

Det var mina inköp, var tycks? :)
2011-04-20 @ 19:49:01 Nytt i garderoben Permalink


Kommentarer
Postat av: Simon

Haha jo t-shirten speglar dig ganska bra faktist ;) , fina inköp ^^ tror du passar i solglasögon faktist :D

2011-04-20 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0