Glömsk?

Virrig som jag är så glömde jag bort att lägga till den låten som jag skrev en liten rad ur i rubriken på förra inlägget. Så därför tänkte jag dela med mig av denna video nu. Denna låten är från filmen Jag saknar dig som jag och Chitra var och tittade på förra veckan. Denna låten är riktigt bra och den går på repeat här på datorn just nu. Så lyssna och njut!

Filmen var riktigt, riktigt bra och jag blir faktisk lite tårögd när jag ser klippen från filmen i videon. En annan sak: Är det bara jag som tycker han som sjunger är snygg? ;)
2011-08-30 @ 21:37:21 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Jag tyckte han var snygg men intr längre ;(

2011-08-31 @ 08:11:18
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0